Go to main content

Čestlice: zataženo 0°C

Aquapalace Praha se pyšní titulem Nejdůvěryhodnější značka roku 2020

Nejzábavnější aquapark ve střední Evropě se stal vítězem průzkumu Nejdůvěryhodnější značka služeb a institucí roku 2020 v kategorii zábavní parky a aquaparky.
 

Jedná se o jednu z nejrozsáhlejších nezávislých anket, která se zaměřuje na spotřebitelskou důvěru v České republice, pořádanou agenturou Nielsen pro ATOZ Group. Průzkumu se zúčastnilo 4 000 respondentů, kteří tvořili reprezentativní vzorek českých spotřebitelů.

Pro nás je to potvrzení, že na nás zákazníci i při omezeních stále myslí a máme jejich plnou důvěru.


Aquapalace Praha je rájem zábavy, kde se nachází bezpočet vodních a adrenalinových atrakcí. Jen za minulý rok do něj podle agentury CzechTourism zavítalo přes milion lidí. Celorepublikově je pátým nejnavštěvovanějším turistickým cílem. „Důvěra zákazníků je pro nás velkým závazkem. Vážíme si toho o to více, že letos procházíme velmi nelehkým obdobím – z nařízení vlády máme již podruhé celý provoz uzavřen. Ale v průběhu léta nás návštěvníci nezklamali, návštěvnost byla vysoká, stejně jako spokojenost a zpětná vazba na naše služby. Uzavírku jsme uchopili jako šanci ke zlepšení, zmodernizovali jsme celé technologické zázemí a zapracovali na zatraktivnění areálu pro naše návštěvníky. Během jarní uzavírky jsme zrealizovali vodní Havana Pool Bar, Korálový a Římský bazén vybavili podvodní hudbou, pro SPA a Saunový svět jsme připravili unikátní Aquapalace Peeling Bar ®, kde si klienti mohou vyživující i detoxikační peelingy připravit pod vedením odborného terapeuta doslova a la carte,“ říká generální manažerka Aquapalace Praha Vladana Horáková.

Vodní svět v Čestlicích nabízí ve třech palácích více než 20 skluzavek a tobogánů, mořské vlnobití i nejdelší Divokou řeku v České republice. Díky propojení virtuální reality s vodními atrakcemi se zde návštěvníci podívají do Vesmíru a proletí se nad horskými hřebeny.
Spolu s blížícími se vánočními svátky mohou lidé vyjádřit svoji důvěru a podporu vůči aquaparku například i nákupem voucherů. „I přes momentální uzavírku jedeme dál a připravujeme nabitý program a mnoho překvapení na příští rok. Už se nemůžeme dočkat. Plným proudem běží prodej Vánočních dárkových poukazů do Vodního i Saunové světa, velkému zájmu se těší permanentky do Fitness nebo exkluzivní dárkové vouchery na kosmetiku, masáže a rituály v našem SPA,“ doplňuje generální manažerka.

Více informací o ocenění Nejdůvěryhodnější značka roku
Největší nezávislý průzkum zaměřený na zákaznickou důvěru u nás, vedený agenturou Nielsen Czech Republic pro ATOZ Group, proběhl v září a říjnu letošního  roku. Celkem 4 000 respondentů, kteří tvořili reprezentativní vzorek českých spotřebitelů  hodnotili prostřednictvím on-line dotazníků téměř 700 značek v 76 kategoriích. Spotřebitelé vybírali v jednotlivých kategoriích maximálně z 10 nejsilnějších značek v prodejích. To byl také hlavní parametr pro zařazení značky do průzkumu. Oceněné značky jsou pro své zákazníky transparentní a jasně se vymezují svými obchodními prioritami, kdy důvěra a jejich vzájemný vztah jsou na předním místě ve strategii.


DĚKUJEME

Back to list of events

×
Hvězdice: tečkovaná různobarevně Koník: tečkován různobarevně Ryba: tečkovaná různobarevně Želva: tečkovaná různobarevně Hvězdice: tečkovaná bíle Vodní svět: schůdky do vody Fitness: srdce s tepem Saunový svět: člověk v sauně Spa a Wellness: masírující člověk Spa a Wellness: masírující člověk Gastro svět: talíř s příborem Hotel: manželská postel Peněženka Balneo & medical: vozíčkář Saunový svět: kyblík s vařečkou Saunový svět: kyblík s vařečkou Logo skupiny ČEZ Logo Let's Be Active Lahátko s deštníkem Telefonní sluchátko