Open Source Sofware

Cvičení pro ženy v AQUAPALACE Praha
Rezervujte se online!

Popis cvičení pro ženy

Naše nabídka různých typů cvičení pro ženy a skupinových lekcí je široká, zde je přehled a stručný popis, abyste si vybrali správné cvičení právě pro Vás. Získejte s námi lepší fyzickou kondici, krásné držení těla a štíhlejší postavu!

AQUAEROBIC

Aquaaerobic

Aerobní cvičení ve vodě - aquaaerobic je určený pro ženy všech věkových kategorií. Je to plnohodnotný kardiovaskulární, vytrvalostní i silový trénink, který vede ke zlepšování kondice. Narozdíl od aerobních aktivit na suchu je tento druh tréninku vhodný pro veškeré věkové i výkonnostní kategorie.

  • úplné odlehčení kloubů a páteře
  • tepová frekvence je ve vodě o 15% nižší než na suchu
  • pohyb ve vodě vyvolává fyzické i psychické uvolnění
  • odpor vody umožňuje trénink svalové síly i vytrvalosti
  • díky tlaku vody na povrch těla se vytváří masážní efekt a nevzniká svalová horečka
  • možnost cvičení pro jedince různé výkonnosti i pohybových zkušeností

Aquaerobic Dynamic
Originální cvičení Aquaerobic Dynamic, které vede Veronika Vaisová. Lekce aquaerobicu jsou dynamičtější, protože cviky jsou v rychlejším tempu. Používají se také různé pomůcky, jako například vodní činky, "žížaly", nebo vodní rukavice. Cvičení je tak náročnější na svalovou sílu, ale také koordinaci pohybu ve vodě. Je velmi pestré a zábavné a patří mezi nejnavštěvovanější.

CVIČENÍ RODIČŮ S DĚTMI

Cviceni pro deti

Cvičení je určeno pro děti ve věku 3-6 let. Zábavnou formou jsou zařazovány cviky, které podporují psychomotorický rozvoj dítěte. Tyto cviky volí kvalifikovaná lektorka dle zdravotního stavu a věkové kategorie dítěte. Rodiče mohou být na lekci přítomni nebo mohou na děti počkat např. v baru fitness centra.

CVIČENÍ PRO TĚHOTNÉ

Cvičení těhotné a nastávající maminky je zaměřené na udržování dobré fyzické i psychické kondice, nikoli na posilování. Prvky cvičení pro ženy jsou uzpůsobené době těhotenství a jejich cílem je zejména uvolňování a protahování namáhaných svalů. Nácvik správného dýchání je důležitý nejen na období těhotenství, ale i při samotném porodu.

  • Protahování zádového svalstva
  • Posilování a uvolňování svalů pánevního dna
  • Správné držení těla
  • Správné dýchání
  • Relaxace a uvolnění

JÓGA

Power Yoga

Jóga je cvičení zaměřené na protažení zkrácených svalů, vyrovnání svalových dysbalancí a navození celkové rovnováhy osobnosti. Naučíte se zaměřit se na své tělo, koncentrovat se, správně provádět cviky a dobře dýchat. Při cvičení dochází k zapojení celého těla, pozornost je věnována oblasti pánve, břišní stěně, zádovým svalům a přirozené pružnosti páteře. Na závěr každé lekce následuje relaxace a uvolnění.

  • Kombinace posilovacích a protahovacích cviků
  • Zlepšení síly, pružnosti a ohebnosti celého těla
  • Zlepšení kloubní ohebnosti
  • Celkové navození rovnováhy a harmonie

Power jóga je dynamičtější cvičení, které vychází ze základů jógy, je však obohaceno o silové prvky a mírné posilování. Je zaměřené na vyrovnání svalové nerovnováhy, protažení zkrácených svalových skupin. Při pravidelném cvičení se zpevní a tvaruje postava. Na závěr lekce nechybí relaxace.
Basic Jóga je forma jógy pro všechny, kteří si chtějí osvojit klasické jógové pozice. Při pravidelném cvičení dochází ke zpevnění středu těla, zlepšení flexibility a koncentrace, zlepšení celkové síly. Naučíte se vnímat energii svého těla, prohloubí se Vaše dýchání a osvojíte si relaxační techniky.
Gravid Jóga je klidné a pomalé cvičení pro nastávající maminky vycházející z prvků klasické jógy, upravené však pro období těhotenství. Cvičení pozitivně ovlivňuje funkce těla v těhotenství a vede k zmírnění ranních nevolností. Jemné posilování cíleně zlepšuje pružnost svalů a posiluje pánevní dno. Nechybí nácvik relaxačních technik.

PILATES

Pilates

Populární cvičení, které kombinuje prvky jógy, posilování a gymnastiky, s důrazem na dýchání. Cvičí se na podložce, používají se různé cvičební doplňky, ale nejdůležitější je správné dýchání a správné provedení cviků. Certifikovaná lektorka Vás provede lekcí a postupně zvyšuje náročnost. Lekce Pilates jsou také vhodné jako doplněk k ostatním formám aerobiku.

  • Cviky jsou zaměřeny na rovnoměrný rozvoj celé postavy
  • Dochází k posílení hluboko uložených svalů, zlepšení kondice
  • Pravidelné cvičení zlepšuje dýchání a držení těla
  • Pilates navozuje uvolnění a celkově dobrou náladu

BOSU, BOSU INSPIRATION

Chcete zpevnit svaly celého těla a posílit rovnováhu? Zkuste cvičení Bosu, jehož základem je tréninková pomůcka BOSU Balance Trainer – polokoule, z jedné strany je pevná plocha s úchyty, z druhé je pružná kopule. Cvičení je všestranné a velmi účinné. Při cvičení na nestabilní ploše dochází k zapojení hluboce uloženého svalstva, a proto je BOSU oproti jiným cvičením velmi efektivní k získání lepší kondice a celkovému zpevnění postavy.

  • Efektivně zapojíte střed těla (tzv. core)
  • Dochází k zpevnění svalů, šlach a vazů
  • Dochází k zlepšení fyzické kondice a k redukci tuku
  • Vhodné pro každého jakékoli věkové kategorie

BOSU INSPIRATION vychází z klasického pojetí BOSU, lektorka jej obohacuje o dynamické prvky, je náročnější a proto více vyhovuje jak pokročilejším cvičícím, tak například i mužům. Čekají na vás cviky jako Bosu step, Bosu stenght a Bosu stretch s aktivním využitím dalších doplňků: malých činek, gum, nebo overballů. Každá lekce je přizpůsobena svou náročností pokročilosti cvičících, lekce vede zkušená lektorka.

POWER PLATE

Power Plate je jedinečný moderní přístroj, umožňující velmi efektivní cvičení. Vibrační plošina přenáší vibrace do svalů, čímž jsou donuceny se reflexivně stahovat, zapojí se tak až 95% z nich! Pouze půlhodinová lekce na Power Plate vydá jako 1,5 hodinový trénink. Lekce je vedena certifikovaným osobním trenérem a proto je cvičení individuálně přizpůsobeno Vašim potřebám. Zakoupit si můžete také zvýhodněný balíček více lekcí s osobním trenérem.

  • Cílené tvarování postavy, redukce hmotnosti odstraňování celulitidy
  • Zvýšení síly a nárůst svalové hmoty
  • Růst celkové flexibility a komplexní zlepšení kondice
  • Individuální cílené cvičení s osobním trenérem

FLOWIN

Flowin

Moderní koncept cvičení a posilování zároveň. Cvičí se na speciálních podložkách a kluzácích (na ruce, lokty, nohy a kolena). Trénink spočívá v tření podložek na kluzné desce, jde o funkční systém cvičení, který využívá tělo jako zátěž. FLOWIN je velmi efektivní trénink, kdy je zapojováno velké množství svalových skupin, se zaměřením na hluboce uložené svalstvo – tzv. core. Při provádění cviků se nezatěžují klouby, při "klouzání" nedochází k žádným dopadům, a náročnost si může každý uzpůsobit.

  • Trénink rozvíjí sílu, rychlost a dynamiku
  • Zlepšuje stabilitu, mobilitu, kontrolu a koordinaci pohybu
  • Komplexní cvičení se zapojením celého těla, s důrazem na střed těla – core
  • Tvaruje postavu, dochází k redukci váhy a zlepšuje se kondice.

KRUHOVÝ TRÉNINK

Tréninková metoda charakteristická postupným zapojováním vybraných svalových skupin při cvičení na několika stanovištích je v současné době skutečně oblíbená. Cvičení je i za dopomoci funkčních pomůcek jako je bosu, flowin, trx, lebert, kettlebell atd. Kruhový trénink je skvělý způsob, jak získat svalovou sílu a zároveň vytrvalost. Je skvělý také pro budování hmoty i pro spalování tuků všech tělesných partií. Kruhový trénink vede hned několik osobních trenérů našeho fitness!

  • Každá lekce má obvykle 15 stanovišť, mezi nejčastější cvičení patří např. kliky, dřepy, zdvihy, výstupy na vysokou podložku, skoky atd.
  • Cviky mají zaměření střídavě na břicho/záda, horní/dolní končetiny atd.
  • Cvičení jsou koordinačně nenáročná, vhodná i pro začátečníky v posilování
  • Lekce v aerobním sále připraví a vedou naši zkušení osobní trenéři

CYCLING

Chcete si zlepšit kondici a zpevnit postavu? Vyzkoušejte aerobní skupinové cvičení v Cycling room na stacionárních kolech s využitím hudby! Za 45minutovou lekci indoor cyclingu spálíte 400 až 800 kcal, což je mnohem víc než při aerobiku. Na stacionárních kolech se projedete v rytmu hudby, šlapete do taktu - v partě se zvládá líp námaha a dokážete víc! Cvičení probíhá pod vedením zkušených instruktorů a v plně klimatizovaném sále, který je vybaven deseti stacionárními koly značky Tomahawk. Indoor cycling je vysoce účinné kardiovaskulární cvičení pro každého.

  • Nezatěžuje klouby a pomáhá formovat postavu, zejména hýždě a nohy.
  • Skvělý prostředek ke zhubnutí, efektivně spálíte přebytečný tuk
  • Můžete si nastavit zátěž individuálně
  • Zlepšíte si kondici, naberete svalovou hmotu
  • Uvolníte se a pročistíte si mysl

ZDRAVÁ ZÁDA

Zdrava zada

Zdravotní cvičení má komplexní mobilizační a regenerační účinek na pohybový a kardiovaskulární aparát. Do jednoduchých cviků, určených pro všechny věkové kategorie, jsou zakomponovány rehabilitační a posilovací cviky. Vhodné je pro začátečníky i pokročilé, fyzioterapeut uzpůsobí lekci přítomným, protože je skupina malá. Cvičení probíhá v moderním aerobním sále, vstup přes recepci fitness.

  • Zvýšení a udržení dobré kondice páteře a kloubů
  • Udržení svalové síly, koordinace vytrvalosti
  • Navození relaxace a duševní pohody
  • Lekce vede zkušený fyzioterapeut

ZDRAVOTNÍ CVIČENÍ
V ŘÍMSKÉM BAZÉNU

Zdravotni cviceni v rimskem bazenu

Klíčovým prvkem tohoto cvičení je vztlak vody, díky němuž pracujeme s až o 50% nižší hmotností vlastního těla oproti běžnému cvičení. Proto se můžeme detailněji věnovat formě cviku, rychlosti jeho provedení i celkovému tempu (více či méně ovlivňujeme odpor vody). Cvičení lze zefektivnit užitím aqua pomůcek (vodní nudle, aqua rukavice, aqua činky), které odpor vody zvyšují. Skupinové cvičení probíhá v římském bazénu s ionizovanou vodou(je pouze 140 cm hluboký a určen i pro neplavce) ve skupince max. 8 osob a je vedeno zkušeným fyzioterapeutem.

  • Jedno z nejšetrnějších způsobů cvičení pro udržení těla v dobrém stavu
  • Posilování svalů celého těla bez zatěžování kloubů
  • Odpor vody tělo přiměřeně zatěžuje i protahuje zároveň
  • Cvičení pro všechny: malé děti, těhotné ženy i seniory
  • Ideální pro všechny, kteří mají problémy s kyčelními nebo kolenními klouby

Analýza a diagnostika
In Body

Pokud si chcete vybrat cvičení pro Vás opravdu nejvhodnější, využijte vyšetření In Body, které je rychlé, neinvazivní a bezbolestné. Na jeho základě Vám doporučíme nejlepší pohyb podle parametrů Vašeho těla, při kterém sportování spálíte nejvíce kalorií nebo posílíte svaly. Svého cíle docílíte lépe a dříve, pokud budete cvičit podle požadavků a aktuální situace Vašeho těla.
Objednejte se na analýzu In Body ZDE

OSTATNÍ

V rezervačním systému se můžete přihlásit na lekce: http://www.aquapalace.cz/rezervace

Také je zde aktuální přehled všech lekcí na konkrétní dny. V nabídce rozvrhu je i několik specialit, například:

Dance Lekce začíná ve volnějším stylu, tančí se na oblíbené taneční hity ve stylu Funky a Street dance. Z jednoduchých kroků se vytvoří lehká sestava vhodná i pro začátečníky.

V druhé části se věnujeme latinsko americkým tancům. Salsa, Samba, Cha Cha, Rumba, Jive. Naučíme vás základní krok a vytváříme jednoduché taneční variace.

Hodinou vás provede energická Jana!


Pevné bříško Cvičení zaměřené na posílení nejen břišního svalstva ke krásnému plochému bříšku.
Push up zadeček Lekce zaměřené na tvarování zejména oblasti hýždí a okolních svalů.