Open Source Sofware

Manažer kvality služeb a reklamací - Volná místa - nabídka zaměstnání - AQUAPALACE PRAHA

Manažer kvality služeb a reklamací

  • stanovuje standardy kvality pro poskytované služby
  • zpracovává pravidelné ad-hoc reporty a podklady pro vedení společnosti
  • navrhuje přístupy k realizaci projektů s cílem zvyšovat kvalitu služeb
  • řídí kvalitu poskytovaných služeb
  • vytváří interní směrnice a normy kvality (vč. check-listů)
  • prosazuje a aplikuje moderní metody a nástroje managementu kvality

Požadujeme

  • VŠ (hotelová, cestovní ruch)
  • praxe na podobné pozici nutností min. 5 let
  • výborná znalost MS Office
  • znalost AJ výhodou
  • koordinační a komunikační dovednosti
  • aktivní přístup k řešení úkolů
  • spolehlivost, kreativita, flexibilita a samostatnost
  • organizační schopnosti

Nabízíme

  • zajímavé firemní zaměstnanecké výhody pro Vás i Vaši rodinu
  • možný profesní růst v rámci úspěšné, expandující společnosti
  • odborná a jazyková školení
  • závodní stravování
  • doprava zdarma z metra Opatov a částečně z metra Chodov našim Aquabusem, volné vstupy do AQP i fitness

V případě zájmu prosím vyplňte tento formulář

Povolené jsou soubory ve formátu doc, docx, xls, xlsx, odt, ods, txt, pdf o maximální velikosti 1000,0 kB
Položky označené * jsou povinné.
Pátek
Kalendář akcí více
18.08.2017